BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
DR. AYTEN BOZKAYA SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ
Kurumsal
Hakkımızda
Hastane Yönetimi
Başhekim
Başhekim Yardımcısı
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdürü
Müdür Yardımcısı
Misyon, Vizyon ve Değerlerimiz
Organizasyon Şeması
Anlaşmalı Kurumlar
Bilgi Güvenliği
Bilgi Güvenliği Prosedürü
Bilgi Güvenliği İhlal Olayları Bildirim Prosedürü
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikası
Bilgi Güvenliği Farkındalık Bildirgesi
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
İş Sağlığı Ve Güvenliği Politikamız
Hekimlerimiz
Birimlerimiz
SKS Kalite Yönetimi
SKS Kalite Yönetim Birimleri
Öz Değerlendirme Planı
SKS Kapsamında İyi Uygulama
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı
Kalite Birim Organizasyon Şeması
Eğitim Planı
Kalite Politikamız
Koruyucu Sağlık Ve Sağlığın Geliştirilmesine Yönelik Etkinlikler
Anne Sütü ve Emzirmenin Önemi
5 Mayıs Dünya El Hijyeni Günü
3-9 Kasım Organ Bağışı Ve Nakil Haftası
Kalite Bölüm Sorumluları
2024 YILI KALİTE TOPLANTI PLANI
Bilgilendirme
Hasta Hakları
Refakatçı Kuralları
Hastanın Sorumlulukları
Ziyaretçi Kuralları
TIBBİ MÜDAHALE ÖNCESİ HASTA BİLGİLENDİRME VE RIZA FORMU
Galeri
İletişim & Ulaşım
İletişim Bilgileri
Görüş ve Önerileriniz
Hasta ve Hasta Yakını Görüş Önerileri
Çalışan Görüş ve Önerileri
Duyurular
Bakanlık Duyuruları
İl Sağlık Müdürlüğü Duyuruları
Hastanemiz yıkılarak yeniden inşaa ediliyor. Bu sebeple hizmetimiz geçici bir süre YİEAH'ye bağlı Ovaakca Ek Hizmet Binasında verilmeye devam edecektir.
Ulusal Staj Programı kapsamında 2023 yılı başvuruları başladı!
Aşırı Sıcaklarda Alınması Gereken Önlemler...
İklim Değişikliği ve Etkileri...
12 Ekim Dünya Artrit Günü
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
Kurumun amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflere uygunluğunu sağlamak,
Kalite hedeflerinin uygunluğunu kontrol etmek ve düzenli olarak gözden geçirmek
Tanı ve tedavi sürecine doğrudan veya dolaylı etkisi olan tüm süreçleri standardize etmek,
Uluslararası standartlarda, kaliteli ve verimli sağlık hizmeti sunmak,
Uygunsuzlukları oluşmadan önce fark etmek,
Hasta ve çalışan güvenliğini sürekli kontrollü şartlar altında tutmak,
Hizmet sunum şartlarını belirlemek ve şartları karşılama yeterliliğimizi (performansımızı) sürekli ölçmek,
Nitelikli personel istihdam etmek ve sürekli eğitimle gelişimlerini sağlamak,
Çağdaş alt yapı, üstün nitelikli hizmet sunmak,
Öncü ve yenilikçi rehabilitasyon hizmeti sunmak,
Acil, klinik ve poliklinik hizmetlerini en kaliteli biçimde sunmak,
Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesini ve sürekliliğini sağlamak,
Hastanelerimizde oluşturduğumuz kalite yönetim sisteminin etkinliliğini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
×